Sunday, August 2, 2009




Bimbang kalau ini yang sedang berlaku dalam kalangan anak orang Pas atau UMNO.

NIK AZIZ!!! APA FATWA KAMU?

CERANG 2 Ogos- Sekarang Islam semakin dipersendakan oleh orang bukan Islam-kafir. Baru saja china Keristian baca ayat Quran untuk menjatuhkan kerajaan Islam UMNO, kononnya dia telah rujuk kepada Nik Aziz. Kini kafir China semakin berani mengeluarkan 'fatwa' tanpa merujuk kepada Nik Aziz. Inilah akibat daripada ulamak usuk dan jahat diakhir zaman ini yang telah dilakukan oleh pemimpin Pas. Kafir berani mengeluarkan fatwa menghalalkan benda haram.

Bila 'Ulamak' Ronnie Liu mengeluarkan fatwa beer tak haram. Apa kata Nik Aziz ???

Tapi semua ini tidak pelik pada Nik Aziz kerana di Kota Bharu pun beer sampai dengan lori panjang dan kedai jual arak berleluasa.

Sudah sampai masanya Islam harus bersatu dengan UMNO menentang kezaliman DAP dan Yahudi. Tinggal lah perjuangan Pas yang jelas bukan menentang Yahudi tapi menjadi alat Yahudi.

Petikan Sinar Haian - SHAH ALAM – Penduduk sekitar Shah Alam terutamnya di Seksyen 8, dekat sini mendesak Pengerusi Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Ronnie Liu memohon maaf atas kenyataannya mengenai bir bukan minuman keras seperti yang dilaporkan dalam akbar Sinar Harian, semalam.

Penduduk mendakwa kenyataan Ronnie itu meragukan dan mengguris hati penduduk di bandar raya Shah Alam apabila menyatakan bir bukan minuman keras kerana ia akan mengelirukan penduduk sekitar terutamanya generasi muda.

Seorang penduduk, Mohd Khalil Abu Hassan berkata, kenyataan Ronnie itu mengelirukan dan bakal memberikan implikasi yang buruk kepada generasi muda khususnya remaja Melayu kerana bir adalah minuman yang memabukkan.



“Kenyataan beliau bahawa bir bukan minuman keras mengguris perasaan penduduk sekitar iaitu kira-kira 95 peratus penduduk Melayu berada di sekitar Seksyen 8 dan kenyataannya itu merupakan penghinaan kepada umat Islam.

No comments:

Post a Comment