Monday, August 10, 2009




Tok Pa disenangi rakyat semasa kempen di Manek Urai

KEJUTAN DI N11 PERMATANG PASIR

PASIR MAS 10 Ogos - Selalunya Pilihanraya Kecil (PRK) merupakan medan pertempuran yang sengit diantara parti poltik yang bertanding. PRK yang baru lepas ialah N41 Manek Urai. Pas menjangkakan menang mudah dengan majoriti melebihi 2.000, tetapi jangkaan itu di batalkan oleh Allah dan hanya memberi kemenangan dengan majoriti 65 undi sahaja.
Banyak faktor yang menyebabkan terjadi demikian, antaranya pengurusan berpuasat BN iaitu semua operasi BN dikendalikan melalui satu tempat. Pengarah operasi diberi kepada Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kelantan iaitu Tok Pa. Jentera BN mulai bersepakatan dalam operasi berkempen dan merayu undi. Ini adalah tiga faktor besar yang merubah jentera dan sehingga BN hanya tewas 65 undi dalam PRK N41 Manek Urai.

Calun Pas yang Nik Aziz cadangkan Mr John Sabu Kaki khalwat di Kelantan

Sentuhan formula ini akan digunakan sekali lagi oleh BN di N11 Permatang Pasir. Pas kalau di Manek Urai meletakkan kemenangan majoriti 2,000 maka di Permatang pasir Pas akan meletakkan 8,000 majoriti. Ini perangai Pas yang selalu mendahului takdir Allah. Tetapi realitinya Pas begitu takut dan kecut kerana inilah satu-satunya kerusi Pas yang ada di Pulau Pinang. Pas masih teroma kejutan di Manek Urai.

Orang Melayu Islam yang mengundi di Permatang Pasir ialah 72%, ini bermakna mereka berhak menolak Pas dengan mudah. Mereka sudah benci Pas kerana gagal menangangani isu yang dihadapi oleh mereka.

Isu besar yang dimurkai Tuhan terhadap Pas ialah gagal menegakkan syariat Islam seperti yang disalak oleh Nik Aziz saban hari. Sedangkan Pas Pulau Pinang menyokong Yahudi laknatullah dibawah pimpinan Lim Guan Eng DAP.

Pas gagal menunjukkan kepada rakyat Pulau Pinang bahawa ulamat Pas mampu mengurus Yahudi DAP, tetapi yang terjadi Yahudi mengurus Ulamak Nik Aziz, sehingga Nik Aziz keliru antara Anjing dengan Kambing.

Pas gagal memajukan Islam dan dilaknat oleh Tuhan kerana menyokong DAP yang melarang membina surau iaitu 'Rumah Allah' dikawasan perumahan baru. Pas yang mengagalkan perkembangan Islam selama ini.

Nik Aziz jahil sejarah dan buta dengan penipuan DAP tunggulah kehancuran Pas yang akan dimusnahkan oleh rakyat Pulau Pinang. BN menang di N11 Permatang pasir Isayaallah....Takbir !!!!!

No comments:

Post a Comment