Sunday, August 2, 2009


Karpal Singh menolak Islam...Nik Aziz dan Anwar.

PAKATAN JAHAT NIK AZIZ, HADI & ANWAR MENENTANG PEMIMPIN ISLAM

CEMPAKA 2 Ogos- Semalam merupakan titik hitam sejarah perjuangan orang Melayu dinegaranya sendiri. Gerakan untuk menghapuskan ISA merupakan gerakan haram dan orang Islam yang terlibat juga tidak terkecuali daripada hukum tersebut. Usaha untuk menjatuhkan pemimpin Islam adalah merupakan pengkhianat kepada Islam itu sendiri.

Dalam gerakan itu jelas Hadi diperalatkan oleh Anwar. Lim Kit Siang hadir sebagai penyeri rusuhan sahaja. Kehadiran Hadi merupakan pemimpin Melayu yang diperalatkan, untuk kepentingan Anwar. Disini jelas Anwar berjaya memujuk Hadi dan mengarahkan semua penyokong Pas menyertai gerakan haram tersebut.

Yang anehnya dalam gerakan yang begitu hebat dirancang oleh Hadi dan Anwar, tapi Nik Aziz sepatutnya hadir sama dalam gerakan itu, telah membatal disaat akhir dan datang menyambut Najib di lapangan terbang Kota Bharu.

Apakah tujuan mereka melakukan demikian?

Pertama untuk menunjukkan kepada rakyat bahawa Nik Aziz orang yang berjurus dan boleh buat 'kiro', walaupun 'pongoh' dan payah 'baso'.

Kedua untuk memutar fikiran rakyat supaya isu sebenar dilupakan iaitu kes liwat Anwar Ibrahim.

Ketiga Nik Aziz ingin menunjukkan kepada rakyat Kelantan bahawa royalti minyak adalah hak rakyat dan beliau bersungguh-sungguh menuntut dari kerajaan Persekutuan.

Keempat Nik Aziz cuba menutup peruntukan RM7.3 Billion yang telah diluluskan oleh kerajaan persekutuan itu tidak penting, yang penting ialah tuntutan royalti.

Kelima yang paling penting Nik Aziz cuba mengalih perhatian rakyat Kelantan yang sudah muak dengan kepimpinan Nik Aziz. Kerajaan Nik Aziz penuh dengan rasuah, kronisma, penyelewengan wang kerajaan, lemah, buta pentadbiran dan gagal membangunkan Kelantan. Rakyat menderita Nik Aziz kaya.

Nik Aziz yang sudah berada dipenghujung usia cuba memulih kepimpinan politiknya, Nik Aziz bagitu teroma dengan kepimpinan Tok Pa. Keputusan pilihanraya kecil Manek Urai telah mengejutkan Nik Aziz, sehingga beliau haru biru dan fikiran menjadi celaru.

Apa pun rumusan yang diutarakan oleh banyak pihak mengenai rusuhan Melayu menentang Melayu , yang menang ialah DAP, China yang menentang Islam, dulu kini dan selamanya. Pas lupa siapa musuh Islam yang sebenarnya....DAP dan Yahudi.!!!

No comments:

Post a Comment