Monday, August 17, 2009

GOBALAKRISHNAN PAKAH PAS MASUK SURGA....NIK AZIZ


GOBALAKRISHNAN SAKIT TENAT
PERMATANG PASIR 17 Ogos-
Setiap kali pilihanraya Nik Aziz akan jual syurga dan negara, macam dajal akhir zaman. Biasalah negaka untuk UMNO syurga untuk Pas. Nik Aziz perlu sedar ajak lah masuk syurga ramai-ramai kerana syurga Allah itu luas mesti boleh muat. Tapi Nik Aziz juga kena sedar neraka Allah itu juga luas puak Pas masuk ramai-ramai pun boleh muat lagi.

1 comment:

AnTi AljUbuRi said...

Minta tolonglah ..

Pegangan kita ..kita tak suka menghina ulamak, bukan sekadar tak suka, bahkan kita mengharamkan diri kita menghina ulama ..

Tapi Nik Aziz ni ulama kah??

Ulamakkah orang yang menolak persaudaraan dan mengantikan dengan permusuhan sesama Islam??

Ulamakah orang yang bersikap keras dan tegas sesama Islam tetapi berlembut dan berkasih sayang terhadap orang kafir??

Tolonglah .. tolonglah ...
Saya rayu pimpinan PAS yang masih waras hentikkan cakap tok guru yang semakin merapu .. janganlah sampai kelihatan pada orang kafir bahawa saya yang Islam memaki nik aziz yang juga Islam - apakah Nik Aziz minta dimaki, supaya orang kafir boleh menggunakan alasan makian itu untuk mereka pula memaki Islam??? Mereka akan berhujah..kalau saya (Islam) boleh maki tok guru(Islam), mengapa mereka (Kafir) tak boleh maki Islam?? Dan akhirnya saya di salahkan oleh tok guru kononnya kerana saya yang Islam maki Islam maka orang kafir berani memaki Islam ...alahai tok guru .. akhirnya kafir dapat muka dan terus naik ke kepala!!!

Ya Allah ..kepadaMu ku adukan kegundahan ..Sekiranya Nik Aziz membawa kepada kebaikan- Engkau panjangkanlah umurnya, sekiranya dia membawa kekerosakan maka Engkau pendekkanlah umurnya ..jauhilah dia dari penyakit Ghurur!!

Aku memohon keselamatan sebagai mana nabi mu memohon keselamatan dan kesejahteraan darimu, ampuni ibu bapa ku dan semua muslimin muslimat, mukminin dan mukminat sebagai mana Nabimu memohonkan keampunan bagi umatnya..Amin Ya Rabul Alamin!!

Post a Comment