Monday, July 27, 2009

NIK AZIZ - BERASA HEBAT ?



PENGKALAN KUBUR 28 July- Nik Aziz menolak Islam.Perjuangan Nik Aziz sudah sampai kepenghujung jalan. Nik Aziz sedang menuju ke Pengkalan Kubur bukan ke Putera Jaya. Nik Aziz menolak kerjasama dengan UMNO dan mengekalkan kerjasama dengan DAP. Nik Aziz menolak seruan Islam dan Rasul. supaya umat Islam bersatu.

Yang jelas Umat Islam bersama UMNO dan kafir bersama dengan DAP. Tetapi DAP yang menjadi pilihan. Nik Aziz dengan angkuh dan sombong dengan menganggap UMNO menolak Islam. Apakah DAP menerima Islam?.

DAP secara terbuka menentang Islam yang menyamai kafir harbi...untuk meruntuhkan Sah Kepimpinan Islam. Nik Aziz sanggup bersekongkol dengan DAP..
.......Siapa Nik Aziz sebenarnya....pejuang Islam atau pejuang Yahudi?

3 comments:

romeo said...

Siapa nak tolak islam,TOk GURU Nik Aziz hari bercakap pasal Islam ia jd Iman ,ai mengajar kitab, ai menyuruh rakyat kebaikan.Tolak islam ni dan anti hudud Mathir akuty dan pro umno.genarasi umno la ni teruk kaki rogol,bunuh,rasuah ,merompak tak caya tanya Khir Toyol.saya sedih dgn umno lani ada pemimpin kaki rasuah ada mufti pekak badak.cakap islam (umno)rasuah.bak kata org melayu keturunnan umno lebih teruk dari penyakit H1n1(sakit babi senang cakap)kalau kena sakit H1N1 mati.sakit umno habis rakyat satu malysia jd gila,umno buat porak peranda .

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 said...

Tak tau lah samada anda membuat kajian atau sekadar main letak je ceramah Ustaz Azhar tu.

Untuk pengetahuan pemilik blog, ceramah tu ditujukan kepada Umno dan Pimpinan Umno yang baru sikit diberi kuasa sudah lupa diri, besar kepala dan mula nak tindas rakyat.

Ceramah ni berlangsung di Terengganu. Ungkapan "KAMI TIDAK AKAN HADIR" tu sebenarnya merujuk kepada kes 10 ADUN BN yang tidak akan hadir Sidang Dun Terengganu, kononnya kerana mendapat ugutan bunuh.

Jangan sesekali anda putar belit cerita....

Nyatakanlah kebenaran walaupun ianya pahit.

Ikhlas dari:
www.pemudakemehe1.blogspot.com

Anak Perelih said...

Kalau sungguh UMNO pejuangkan Islam... laksanakan hudud atau paling koman.. benarkan hudud dilaksanakan...

Mau Nik Aziz tak bengang dengan UMNO... bentuk kerajaan negeri tapi tak iktiraf kehendak rakyat tu apa citer? yang pi buat Jabatan pembangunan persekutuan tu apa jadah? habis tak dak pun hormat lah pilihan rakyat... rakyat bukan bodoh dah macam pemimpin/ahli UMNO tu

Post a Comment