Monday, July 13, 2009



MELAYU ISLAM TERGAMAK PIKUL BENDERA DAP KAFIR . DAP YANG SECARA TERBUKA MENENTANG ISLAM .... INILAH HASILNYA APABILA TAKSUB DENGAN AJARAN SESAT NIK AZIZ MEREKA SANGGUP MELAKUKAN APA SAJA.


PAS DAN PKR BERJAYA MEMASANG PERANGKAP PENGUNDI LUAR

KG PEK 13 July - Strategi Pas dengan disokong oleh PKR dan DAP berjaya melaksanakan strategi pertama mereka dengan memerangkap pergerakan jentera BN yang berusaha disaat-saat akhir untuk memikat pengundi, terutama pengundi atas pagar.

Sekarang dah hampir jam 1200 malam kenderaan masih sesak dilaluan utama Kuala Krai-Gua Musang dan laluan melalui Mengkebang. Jika keadaan ini berterusan sehingga tengahari esok maka Pas akan dapat mengekang kemenangan BN dengan mudah dengan cara menghalang pengundi luar masuk mengundi di N41 Manek Urai. Pengundi luar perlu hadir seawal jam 7 pagi untuk mengundi esok.

Strategi Nik Aziz mengistiharkan cuti umum esok merupakan senjata makan tuan. Kakitangan kerajaan akan datang awal kepusat mengundi maka perangkap kesesakan itu mungkin boleh dilepasi oleh pengundi yang bijak. Yang sebenarnya Kakitangan Kerajaan Kelantan sudah muak dengan kancah politik dalaman yang berlaku dalam pentadbiran Nik Aziz.

4 comments:

romeo001 said...

Pikul bendera DAP apa salahnya,pikul bendera BN dah tentu bn munafik,perompak harta rakyat,pembunuh,lanun contoh terbaru tengok Khir Toyol rasuah penipu,dia rompak dia salah speaker baaraal punya umno,pemimpim lain 2X 5 je.yg rugi rakyat mcm kami umno merompak umno yg kaya rakyat tetap miskin celaka pemimpin UBN

sesamaislam said...

Tak kan pikul bendera pun salah? TPM kat B.Gantang bagi kaum cina RM1 juta untuk pembanggunan atau lebih tepat lagi Mee Segera UMNO. Tapi kat Manek Urai nak tolong sebangsa berkira kena pangkah BN pulak katanya kalau nak dpt jambatan...punyalah bodoh TPM, Kalau nak tau UMNO ni memang pemecah belahkan bangsa, bak kata bekas mufti Perlis biarkan PAS memerintah Kelantan kerana PAS berjaya membawa Melayu lebih menghayati Islam yang sebenarnya, jika nak dibandingkan dengan UMNO. Apalagi yang nak diharapkan kepada UMNO kalau setakat Tilawah Al Quran setahun sekali ataupun Masjid yang besar dan cantik hanya sekadar perhiasan dengan itu UMNO sudah mengatakan mereka menegakkan Islam, kalau serendah itulah tahap pemikiran pemimpin UMNO terhadap Islam bayangkan serendah mana pulak tahap pemikiran ahli-ahlinya? Jom pakat ramai-ramai JOIN PAS...

daniel lee said...

Korang sume mmg betul. Bace blog ni mmg buat aku ketawa. Ketawa mengenangkan betapa bodohnya orang UMNO. Pada aku pembangunan tak penting kerana banyak sangat wang yang diselewengkan orang UMNO dalam mengejar pembangunan. Apa yang penting bagi aku, pemimpin PAS tak kan main rasuah. Itu sudah cukup bagi aku. Aku tak perlukan jambatan besar2 yang ditender secara rasuah, cukup bagi aku jalan kecil yang dibina dengan ikhlas.

melor45 said...

Setiap projek UMNOBN sebahgian besar perbelanjaannya akan masuk kedalam poket-poket pencacai dan penjilat UMNO.Selama itulah kaedah diguna untuk menambat hati penyokong yang tak berapa cerdik.Di kawasan aku ketua cawangannya memandu mercedes SLK dengan menggunakan lesen terbang sebab tak pandai baca semasa mengambil lesen dulu,dia mampu menjadi ketua kerana merasuah ahli-ahlinya walhal yang bertanding menentangnya orang yang cerdik dan berilmu tetapi kalah disebabkan tidak cukup wang untuk merasuah.Inilah budaya UMNO.

Post a Comment