Monday, July 13, 2009



TUAN SABARIAN SEORANG JUTAWAN.

PULAU MELAKA 13 July- Kononnya Bandaraya Islam Kota Bharu berkembang tapi ada udang disebalik batu, sama hebat dengan pengumpulan harta oleh keluarga Nik Aziz. Tuan Sabariah kuat berniaga, pernah berniaga jualan langsung, hampir semua muslimat Pas di Pengkalan Chepa, Kota Bharu dan Kubang Krian menjadi ahli. Sekarang mengalami kerugian ada muslimat Pas yang mengalami kerugian RM50,000 seorang. Kita boleh bayangkan berapa banyak wang muslimat Pas hangus. Apabila muslimat minta ganti katanya tak ada wang.

Dalam pada itu sempat Tuan Sabariah membeli dua unit Rumah Kedai di Taman Koperasi Tanjung Chat Bandar Kota Bharu nilainya RM2 juta.


Kata penduduk Pulau Melaka banyak tanah orang kampong sekarang menjadi milik keluarga Nik Aziz yang bernilai berjuta-juta ringgit. Dari mana Nik Aziz dapat duit bergitu banyak?

Ini lah kesederhanaan yang ditunjukkan oleh Isteri Ulamak, dalam diam juga seorang jutawan.

1 comment:

Anonymous said...

SLM BRO..PATUT LA TOK GURU KATA KLU ORG UMNO DAH DI CHOP MKN RASUAH..BERDOSA!..TP KLU DIRI SENDIRI MKN RASUAH X DOSA...HALAL!..MANE PUNYE KITAB DIA PAKAI DAAA? KERAJAAN LANGIT PUNYE KERRR KEHKEHKEH..

Post a Comment