Friday, July 3, 2009


Tan Seng Giaw

GELOMBANG BIRU DI LALOH

LALOH 3 July - Perubahan minat pengundi kepada BN semakin ketara. Strategi Pas membawa penceramah bukan Melayu tidak menjadi bahkan ditolak oleh pengundi Manek Urai.Seorang tokoh Pas yang berpengaruh begitu kecewa dengan ucapan penceramah bukan Melayu yang mengutuk dan mengata kepada orang Melayu. Tidak cukop setakat itu penceramah China itu juga mempersendakan Islam seperti memberi salam dan sebagainya.

Sungguh sedih bila Penceramah China mengata kepada Melayu maka penyokong Pas yang terdiri daripada orang Melayu bersorak dan tepuk tangan.Bermula malam itu lah Saudara Tok Bilal Mahmod(PAS) menunjukan sikap menyokong BN dan telah hadir ke Pos BN akibat daripada kedatangan dan ceramah Tan Seng Giaw berceramah di Laloh.


Calun BN Tuan Aziz berkata sesuatu....

HANYA BN MEMBELA SATU MALAYSIA

Pas juga gagal menjaga kebajikan keluarga Melayu yang memerlukan bantuan.Bekas Imam(PAS) Nor gagal mendapat pinjaman Yayasan Kelantan(YAKIN) untuk anaknya dan telah mendapat pinjaman PTPTN telah menunjukan perubahan sikap menyokong BN. Sebenarnya pinjaman YAKIN biasanya Nik Aziz akan mengutamakan keroni dan keluarganya terlebih dahulu...lebih-lebih baru bui ko ore.

No comments:

Post a Comment