Thursday, July 2, 2009


TEROPONG......! 2 JULY!!


MANEK URAI LAMA DAN BARU 3 JULY – Di Peti Undi Manek Urai Lama dan baru Muslimat PAS berjalan ke setiap rumah kawasan peti undi bagi menghulur habuan kepada penghuni sebanyak RM 30 setiap rumah yang diziarahi. Kumpulan muslimat Pas itu bergerak seramai 2-3 org satu-satu masa.



MANEK URAI 3 July - Pada jam 5 petang petang hari Ahad 05 Julai 09 Elizabeth Wong dari parti KEADILAN akan datang ke pos keadilan di Peria. Beliau akan mengadakan ceramah di bilik geraka KEADILAN Peria sebelah kedai Abe Mi. Kepada remaja bolehlah bersiap sedia mengunjungi ceramah Elizabeth. Kepada yang pakai kopiah malam tu buang kopiah mungkin ada ’free show’.





PERIA 3 July - HALWA telah di tempatkan 2 anggota di setiap rumah oleh PAS sebgai anak angkat di sekitar peti undi Peria.



CUCUH PUTERI 3 July - Pendapat seorang orang lama PAS , ramalan beliau kemenangan akan berpihak kepada BN , kerana BN memilih Tuan Aziz kena pada waktu dan tempat,yang mempunyai ciri keperibadian yang hampir sama dengan arwah YB,yang banyak berbuat jasa kepada rakyat serta suka bercampur dengan rakyat.Jasanya semasa menjadi pegawai Kesedar banyak. Beliau tidak mengira parti dalam membantu dan menghulur bantuan sebelum ini.


Jika di buat perbandingan dengan Calon Pas , yang mana sekadar utk menyambung apa yang telah dibuat oleh arwah YB.

No comments:

Post a Comment