Thursday, July 2, 2009


KAMBING JAMNAPARI BERJANGGUT KEGEMARAN HUSAM - Projek kambing jamnapari duit rakyat hilang 5 juta.....susuli selepas ini


Masjid Sungai Sok - Husam malu besar kepada penduduk disini....gagal dalam solat Jumaat.

SUNGAI SOK 3 July;- Pada 26 Jun Husam cuba menjadi imam solat jumaat disebuah Masjid Sungai Sok, tapi kejahilannya terserlah setelah tiga kali di tegur oleh ma’mum masih lagi lupa dan tak dapat meneruskan surah yang dibaca.

HUSAM GAGAL JADI IMAN SOLAT

Untuk menunjukkan hebatnya dan khusyuknya semasa solat Husam telah sujud terlalu lama menyebabkan ada ma’mum yang bangun.

Solat jumaat pada hari berkenaan tidak sempurna gara-gara orang politik murahan ingin mencari publisiti.

Selepas solat Jumaat berkenaan Husam telah menyampaikan ceramah politik, jemaah yg mendengar hanya 2 saf , yang lain turun meninggalkan masjid.

Rakyat Sungai Sok amat marah kepada Husam kerana menganggu mereka terutama dalam solat jumaat.

Papantanda kalimah yang maha suci yang dipacak seluruh Kelantan sejak tahun 1990 kini terbiar dan tumbang, mungkin disengajakan kerana DAP membangkang keras penggunaan Ayat Quran atau Tulisan Jawi. Negeri Kedah, Perak (9 bulan) dan Selangor tak ada langsung papan seperti ini. Maka Nik Aziz nak buang tak 'tegamak'. Biarkalah papantanda kalimah suci itu tumbang, kerana niat asalpun Nik Aziz tak ikhlas untuk raih undi sahaja dalam pilihnaraya sahaja.

1 comment:

sang kecil besar said...

orang takbur...................masuk neraka la kau...husam ni dah punah daripada dalam telur lg

Post a Comment