Sunday, July 5, 2009

TEROPONG !!!!!!!

MANEK URAI 6 July – Pergerakan jentera Pas di 6 peti undi dengan dibantu olej jentera Pas dari luar Kelantan.

PETI UNDI LALOH

Di Peti Undi Laloh Semua jentera Pas Luar dan tempatan akan bergerak kerumah rumah penduduk bagai meraih undi. Dijangka pada 7hb(esok) dengan dibantu oleh penyokong Pas dari luar akan membantu Pas tempatan dengan kekuatan lebih kuranhg 300 ke 400 orang kebanyakannya dari Pas Pahang.

PETI UNDI MANEK URAI LAMA

Pemuda Pas mulai malam ini semua bertugas sebagai mengawal di setiap simpang serta rumah penyokong Pas,supaya tiada peraih undi atau orang yang tak dikenali masuk atau menghampiri penyokong-penyokong Pas kawasan itu. Ini adalah usaha Pas untuk menutup kubu daripada ditembusi oleh BN.

PETI UNDI MANEK URAI BARU

Terdapat jentera Pas Wilayah Persekutuan.kekuatan seramai 13 orang telah menetap disini sejak 1 July sehingga tamat pilihanraya. Jentera Pas ketereh seramai 20 orang juga berada disini, secara on/off (bergilir-gilir). Gerak kerja yang dilakukan oleh Pas dari luar ini sebagai membantu HALWA untuk meraih undi dari rumah ke rumah selepas waktu Asar

PETI UNDI MANJOR

Petugas Pas dari P.Puteh sampai hari ini dan ditugaskan untuk memasang bendera pada malam ini serta menyekat peraih undi dari BN untuk naik kerumah-rumah kawasan ini. Petugas dari Pahang telah sampai ke kawasan ini hamper 2 hari yg lalu,tugas sebagai penceramah keci-kecilan di masjid selepas solat maghrib.

PETI UNDI SUNGAI SOK

Ceramah Presiden Pas bertempat di Slow Machang. Malam ini jam 9.00 malam.. Kemuncak ceramah malam ini ialah penyerahan Penyerahan borang orang UMNO yang akan masuk Pas.

No comments:

Post a Comment